onsdag 21 december 2011

Nu är det snart jul!
Det har varit lite dåligt med blogginlägg eftersom det har hänt VIKTIGA saker i Bergshult!



Jag har fått en hundvalp. En Basset Hound. Det är en tik och hon heter Herman. (ja jag vet! Men jag ville ju ha haft en hane så jag hade bara namnet Herman och ärligt talad tror jag inte hon bryr sig.


Hon är en riktig buse men jag måste erkänna att jag hade glömt allt om det här med att skulle upp och kissa flera gånger per natt! När man har passerad 40 strecket känns det väldigt tungt att skulle behöva stiga upp mitt på natten för att hunden ska ut och kissa. Att stå i pyjamas i ett 0-gradigt blåsande Bergshult kl 03.00 är faktiskt ingen höjdare men man får ju ta det med....
och hon är absolut värd det!!!
Visst är hon helt underbar!

.
Julen är nära och jag har redan fått världen bästa julklapp.
Stressa nu inte för mycket utan njut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar