fredag 28 oktober 2011

Stockholmsmässan i Frihamnen

Nu laddar jag för fullt. Mycket tanker, många idéer, planering, plan 1, plan 2, plan 3....
och mitt i allt; är bilen på verkstad, min handled hoppar ur led med jämna mellanrum, (det gör ONT!), jag saknar packlådor, hittar ine väggbeklädnaden till montern och igår slog jag sönder en lampa för ett par tusind (i inköpspris!!). Men det löser sig nog allt ihop....Det blir säkert en kanonmässa!
Det som är viktigast är att min hand och rygg hållar för jag har ingen hjälp på denna mässa - så håll gärna tummar och allt annat för att det går vägen...
Hoppas vi ses på mässan


På denna mässa kommer jag att ha en mix av svensk och fransk lantstil med lite tuffa inslag i form av järn, uppstoppade djur, horn, barockstolar, läder mm.
Varmt välkommen till monter C17
Trine / Lillstugan Antik

3 kommentarer:

  1. Hej !

    Pu ha , jeg bliver helt træt ved tanken om det store arbejde der ligge foran.
    Når men du skal jo nok få det til at tage sig godt ud det hele , håber der kommer rigtig mange mennesker.....Held og Lykke til jer begge 2.
    Knus fra K&B.

    SvaraRadera
  2. Ja, det er ett stort arbejde, men også sjovt - håber bare at det giver uddeling derefter!!! Jan skal ikke med, det er jo jagttider!! Så jeg skal försöge at ro det hele i land selv.
    Det blir en udfordring, men jeg giver ikke op så let!!! ;-)
    Ha en god week-end!
    Knus Trine

    SvaraRadera
  3. Sej pige !!!!

    Er helt ked af vi ikke lige kan komme forbi...
    Extra kram til dig og god tur.

    Knus K&B.

    SvaraRadera