onsdag 28 mars 2012

Mer uppackning


Varje gång jag är söderöver måste jag inom ett par plantskolor och denna gången hittade jag denna vackra kamelia. Nu hoppas jag bara att den kommer att trivas hos mig.

I övrigt pågår uppackningen för fullt.
Vad sägs om ett par franska marcipan/chokladformar i form av hönor nu till påsk?

Fransk trädgårdsbord med stenskiva lika fint inne som ute.

Denna blomstermålningen är så fin i såväl färger som detaljer.

En skördestake förhöjer ju vilken dukning som helst.

En fransk byst med en underbar patina.


Till såväl trädgård som som lantkök.

Rustika fönsterluckor med fina beslag. Fina såväl ute som inne.


Helt underbara galler med turturduvor. Det finns 2 st.




Massor av saker till trädgården.....det är ju dags nu!!!

Mer saker till trädgården....

Chokladformar från Paris - riktigt fina och detaljerade.
Kanske nått att överraska med till påsk; egen-tillverkade chokladpraliner eller varför inte en form som present till värdinnan...
Mer uppackning väntar!!!
Hemsidan www.lillstugan-antik.se kommer att uppdateras inom kort...
Ha en skön dag!
Trine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar