onsdag 22 augusti 2012

Livskvalité


Här kommer ett antal bilder som visar vad livskvalité innebär för mig....

Hermann...så klart!
Alla hennes tokigheter förgyller min vardag.

Att kunna slappa i soffa tillsammans med  Hermann är verkligen livskvalité!

Att ha färska blommor runt om i huset och i trädgården är verkligen en vardagslyx.

Att min son kommer hem och även tar med sig sina vänner är också nått som verkligen gör livet värd att leva!

Mina svärdöttrar - här två av dem efter ett dopp i Össjöa förra veckan.
Kul att de vill åka ut och bada med mig fast de är några badkrukor!!!
Såklart är det mycket mera som kan klassas som livskvalité men detta var vad jag kunde komma på just nu!
Ha det tills nästa gång!
Trine


4 kommentarer:

  1. Forstå dig fuldt ud , man kan ikke få nok af livs kvalitet på alle måder !!!!!
    Og nu kan du glæde dig til at Klaus tager med på næste tur ( du ved hvorhen ) og han gælder
    sig meget fordi I også skal med.
    Så vi må altså ud og spise alle sammen.

    Stort knus her fra København.
    Ses snart.

    SvaraRadera
  2. Ja nu gläder jeg mig endnu mere! Ja, nu skal vi altså afsätte tid til att spise godt og hygge!
    Masser af knus
    Trine

    SvaraRadera
  3. Hej! Intresserad av rostiga kors.Har du några kvar? storlek och pris Mvh susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Har bara ett stort kvar. 108 cm högt. Pris 2400:- med madonnor och änglar.

    Mvh Trine/Lillstugan Antik

    SvaraRadera