lördag 7 januari 2012

Inköpsresa

Var på en liten inköpsresa igår...
Här är ett litet urval av några av de mindre grejorna.
Blomstertavlan kommer dock inte ut i affären den har redan hittat sin platss hos mig.
Det blev även en del lite större grejor och möbler fast dem får ni hålla utkik efter på hemsidan



Dessa botaniska illustrationer är så fina bara som de är eller i silverramer.
Många olika finns...
50:-/st

Hemma har det nu kommit upp lite troféer.

Tycker at det blev bäst på glasverandan...

Som ni ser har jag flera botaniska illustrationer i affären...

Denna kristalluppsats har prydd mitt bord under både jul och nytt år med olika rosarrangemang men är nu till salu i äffären http://www.lillstugan-antik.se/




På inköpsresan igår hittade jag en elektrisk kaffekvarn från 50-talet som fungerar. Den ska nu förgylla min vardag med färskmald kaffe. Är stormförtjust i dess enkla design och fram förr allt dess snygga färg.
Jag köpte en elektriskmjölkskummare till jul men eftersom den är modern och inte alls så snygg får den bo inne i skåpet, men den är så bra att ha för visst finns det inget som en kopp café-latte....

Som ni ser är Herrman en riktig champagne hund - där kan man verkligen prata om en perfekt match mellan hund och matte....

Även min svärdotter har fallit för Herrman.
Ha en skön helg.
Trine/ Lillstugan Antik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar