torsdag 1 november 2012

Nöjda kunders bilder

Blir så glad när mina kunder tar sig tiden att visa mig hur deras inköp från www.lillstugan-antik.se blev.
Nu tänker ni kanske varför??? Jo, alla saker jag har i min affär är "handplockad", noga utvalt av undertecknade och ibland gör det till och med lite ont att skiljas ifrån vissa saker. Då är det så skönt att få en bild och se hur sakerna tar sig och uppskattas i sin nya miljö.

Här kommer först en par bilder av en kanonfin hängare som bara hann vara i affären i två timmar innan den snappades upp av söta Amelie Wink.


Här är en länk till Amelies blogg 

Nästa kund Linda Leino såg till att gåsen Gertrud hamnade i denna fina miljö....



här är en länk till Lindas blogg 

En del saker har även hamnat hos goda vänner som K&Co

Som exempelvis denna provenciellt snickrade gustavianska stol som jag säkert har lagt en veckas jobb på att skrapa fram färgen på. Men den hamnade i en fin miljö....

Eller dessa underbara svenska trädgårdsmöbler från sekelskiftet 1900.
Gizmo och hans föräldrar njuter av dem i deras fina trädgård varje sommar.

Bra saker ska ha bra hem!
Så tycker i alla fall jag!
Vad tycker du?
/Trine



1 kommentar:

  1. Kære "Lille Stuen"
    Jeg "elsker" den blå stol og Gizmo nyder sit have bord hver eneste sommer.

    Mange hilsner Bjørn , Gizmo & Kim.

    SvaraRadera